Повернення та обмін
 

Повернення та обмін

Компанія Мілліні здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Обмін та повернення товарів здійснюється в головному офісі компанії Мілліні: проспект Григоренка, 22/20, 2 поверх, Дарницький район, м. Київ.

Для вирішення питань обміну та повернення товарів - зателефонуйте менеджеру за номером +380442292902.

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» існує дві причини через які покупець може повернути або обміняти куплений ним товар:

1.   якщо товар не відповідає якості про яку заявляв виробник;

2.   якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця.

Повернення здійснюється послугами будь-якої транспортної компанії до офісу компанії Мілліні: проспект Григоренка, 22/20, 2 поверх, Дарницький район, м. Київ. 

Повернення повинно бути належної якості, а саме: 

- товарна упаковка не пошкоджена 

- комплектація повна 

- відсутні будь-які механічні пошкодження 

- відсутні сліди користування 

Повернення відправлення можливо здійснити впродовж 14 днів з моменту отримання. 

Повернення здійснюється за рахунок Відправника. 

Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.

Умови повернення товарів неналежної якості: 

Згідно статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

- пропорційного зменшення ціни;

- безоплатного усунення недоліків товару;

- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

- при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту info@millini.com.ua, або в месенджерах по номеру телефону +380442292902. 

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають втіленню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Повернення здійснюється за рахунок Отримувача. 

Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Поверненню не підлягають: уцінені товари, зібрані або пошкоджені після покупки товари, матраци (без упаковки / с порушеною упаковкою або вживані), товари, які виготовлялися або привозилися під індивідуальне замовлення.

Увага! Якщо товар індивідуальний, виготовлений під індивідуальні розміри і / або в певній оббивці, яка була обрана замовником, то даний виріб належить до переліку товарів доповнення №3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172 (Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну ( поверненню).